Řídit firmu vyžaduje spoustu času a informací. Jeden člověk potřebuje mít neustále přehled o dění uvnitř i venku, na straně dodavatelů, zákazníků, zaměstnanců, ve skladu, v obchodě, marketingu, ve vývoji, a zodpovědně dělat okamžitá i dlouhodobá rozhodnutí. Automatizovaný reporting je dobrý způsob, jak mít všechny podklady k dispozici ve chvíli, kdy je právě potřebujete.

Zkroťte svá data

V dnešní době už nebývá problém s nedostatkem dat. Je to spíš opačně. K dispozici je tolik čísel a ukazatelů, že se v nich člověk snadno ztratí a neví, kterým věnovat pozornost. Navíc každé oddělení nebo externí spolupracovník reportuje své výsledky zvlášť, v jiném formátu, používá různá vstupní data a metodiky výpočtů. Automatizovaný reporting je manažerský nástroj, který všechna data sjednotí, spojí dohromady a ukáže vám právě ty informace, které jsou pro vás a řízení firmy nejdůležitější.

Pomůže vám Google Data Studio

Přehledné výstupy připravujeme pro klienty v Google Data Studiu. Jedná se o aplikaci z dílny Googlu, která umožňuje zpracovávat a zobrazovat data z desítek různých systémů (nejen z Google Analytics a Ads), neustále se zdokonaluje a je zdarma. Připravit v něm komplexní manažerský report sice vyžaduje určitou dávku času a trpělivosti, výsledek ale stojí za to a uvidíte, že už nebudete chtít pracovat bez něj.

6 důvodů proč využívat automatizovaný reporting

1. Vše na jednom místě

Údaje z informačního systému, e-shopu, reklamních a analytických nástrojů, dokonce i z excelů, se v Data Studiu spojí do přehledných grafů a tabulek. Nemusíte už přepínat mezi deseti reporty a sami si je dávat dohromady.

2. Nečekáte na dodání

Všechna data jsou aktuální a máte je k dispozici hned. Nečekáte, až vám je spolupracovníci připraví a dodají.

3. Jednotná data

Máte jistotu, že všechny údaje jsou sjednocené. Už se vám nesmíchají například částky s DPH a bez DPH. Snižuje se tak chybovost a můžete dlouhodobě sledovat a srovnávat výkon vašeho byznysu.

4. Přehled o celé firmě

Sledujte všechny stránky vašeho obchodu. Počty objednávek a tržby jsou důležité. Pro celkový obraz o tom, jak si vaše firma stojí, budete navíc chtít znát i počet reklamací a vratek, náklady na provoz a marketing, kterým produktům se daří a kterým ne, jaký obrat mají kamenné prodejny apod. Můžete sledovat i jak rychle dokážete odbavit objednávky z e-shopu, kolik zákazníků uplatnilo slevový voucher nebo jak úspěšné jsou vaše prodejní akce.

5. Online dostupnost

Aplikace běží online. Řídit firmu tak můžete všude, kde máte přístup k internetu, ať už ve vaší kanceláři nebo na cestách, na desktopu, tabletu i v mobilu.

6. Export a sdílení

Ať už prezentujete výsledky e-shopu nadřízeným nebo kolegům, určitě oceníte export do PDF. Data Studio také umožňuje vygenerovat odkaz pro sdílení náhledu.

automatizovany-report-dashboard