Seznam.cz zavádí nový konverzní kód ve službě Sklik. Reaguje tak na potíže se spolehlivostí měření výkonu PPC reklam, které způsobují například služby blokující měřicí kódy. Po jeho nasazení bychom měli vidět v administraci Sklik přesnější počet přivedených konverzí.

Změna se týká především e-shopů, ovlivní ale i weby, které zaznamenávají jako konverzi například odeslání poptávky nebo přihlášení k odběru newsletterů.

Implementaci kódu provádíme obvykle pomocí modulu nebo Google Tag Manageru. Při výběru nejvhodnějšího řešení zohledňujeme platformu, kterou zákazník používá (PrestaShop, WordPress, COFIS CMS), míru individuálních úprav webu nebo e-shopu a doposud používaný způsob měření.

Inzerenti mají čas na výměnu kódu do konce června (původně května). Od 1. 7. 2020 přestane původní způsob měření fungovat.

Další informace najdete na blogu Sklik v článku Přecházíme na nový konverzní kód.